Hepiniz Tokio Hotel Türkiye Forumuna Hoşgeldiniz - İyi Forumlar
 
AnasayfaTH TR KapıTakvimGaleriSSSAramaKullanıcı GruplarıKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 Bill, Kız Arkadaş İstiyor !!!

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
aşkiTom
Üye
avatar


MesajKonu: Bill, Kız Arkadaş İstiyor !!!   Çarş. Şub. 18, 2009 12:07 am

Kaynak: http://www.bravo.de/online/render.php?render=78193&PHPSESSID=4f0da18c5e42601eea3a117a0af386a8



Bill Kauliz: 3 seneden beri yanlız!

Tokio Hotel’in solisti yanlız hissediyor ve umutsuzca bir kız arkadaş istiyor!

Bill Kaulitz (19) BRAVO’ya Şubat 2007 senesinde verdiği röportajda, 2.5 senedir kızarkadaşı olmadığını belli etti ve şöyle dedi: “Ben ......... değilim.”

BRAVO şimdi tekrar sordu, ve Bill itiraf etti: “Hayır, hala öpüşmedim. Bu beni çok üzüyor. Şu an 19 yaşımdayım ve bundan çok mahrum kaldım. “

Bazı zamanlar, Bill – Tokio Hotel’in ön adamı olarak ABD’ye kadar bile sinir bozukluları yüzünden gidebileceği üstüne hiç bir garanti yok. Fakat Bill’in tanıştığı tüm kızlar hakkında şüpheli, Bill’in kendisini mi buldular yoksa büyük yıldızı mı.

“Hayatımı paylaşacağım, yaptığım her şeyi anlayabilen bir kız arkadaş istiyorum,” diyor Bill üzgün bir şekilde. İkiz kardeşi Tom ise “Bende kesinlikle bir kız arkadaş istiyorum,” diyor. Şu zamanda Bill bunla nasıl başa çıkacağını bilmiyor: “Yakın bir zamanda bunun olmayacağını görüyorum – bu çok kötü.”
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Feuer
Admin
Admin
avatar


MesajKonu: Geri: Bill, Kız Arkadaş İstiyor !!!   Çarş. Şub. 18, 2009 12:38 am

off off.....
ne bu kız sevdası yav...
=( hem üzlüyorum hemde ..
ne bilim işte garip bi duygu içindeyim.. :s
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
aşkiTom
Üye
avatar


MesajKonu: Geri: Bill, Kız Arkadaş İstiyor !!!   Çarş. Şub. 18, 2009 1:07 am

nasıl oluyo o yaa scratch
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Feuer
Admin
Admin
avatar


MesajKonu: Geri: Bill, Kız Arkadaş İstiyor !!!   Çarş. Şub. 18, 2009 1:09 am

ımm anlatması zor ama şöyLe oLuyo..
ya Şimdi O bi kız arkadaş istiyo. ve çok üzülüyo.
o üzüldüğü için bende çooook... üzülüyorum =(
ama başka biriyLe görmek.. bu beni sanırım çok üzeR...
çok kötü oLurum....Sad böyLe karışık duyguLar işte :s
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
aşkiTom
Üye
avatar


MesajKonu: Geri: Bill, Kız Arkadaş İstiyor !!!   Çarş. Şub. 18, 2009 1:11 am

evet haklısın iki türlüde çok üzücü Neutral Crying or Very sad
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Feuer
Admin
Admin
avatar


MesajKonu: Geri: Bill, Kız Arkadaş İstiyor !!!   Çarş. Şub. 18, 2009 1:13 am

ne yazık ki Sad
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
An3s
Alışan Üye
avatar


MesajKonu: Geri: Bill, Kız Arkadaş İstiyor !!!   Paz Ağus. 16, 2009 6:48 pm

aşkom sen türkiyeye gelsen nasıl bir aşklar bulursunda
gelmiyor alman baltası...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
BuRN
Süper Moderatör
Süper Moderatör
avatar


MesajKonu: Geri: Bill, Kız Arkadaş İstiyor !!!   Ptsi Ağus. 17, 2009 5:28 pm

biz ne güne duruyoz be bebişim:) sağol.

_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
An3s
Alışan Üye
avatar


MesajKonu: Geri: Bill, Kız Arkadaş İstiyor !!!   Ptsi Ağus. 17, 2009 9:30 pm

den...den....
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
aRwLari
Alışan Üye
avatar


MesajKonu: Geri: Bill, Kız Arkadaş İstiyor !!!   Salı Eyl. 01, 2009 11:14 pm

Daha iyiyi aramak yerine iyi ile idare etmeyi bilselerdi şuanda sevgililerinin olacağını düşünüyorum ..
Daha iyiyi bulma arayışı onlara iyiyi kaybettirdi ..
Neyse...
kısmettt D:
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
An3s
Alışan Üye
avatar


MesajKonu: Geri: Bill, Kız Arkadaş İstiyor !!!   Salı Eyl. 01, 2009 11:43 pm

zeynep sana sonuna kadar
destekliyorum gözü doymaz bu erkeklerin...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
ToMzge
Alışan Üye
avatar


MesajKonu: Geri: Bill, Kız Arkadaş İstiyor !!!   Çarş. Eyl. 02, 2009 2:04 am

yazıktır çocuğa yaa. sonuçta oda erkek hakkıdır. tom gibi atılgan olsana bill. sap gibi kaldın hadi bi hareket yavrum bee
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
gizemduygu
Alışan Üye
avatar


MesajKonu: Geri: Bill, Kız Arkadaş İstiyor !!!   Salı Eyl. 15, 2009 12:10 am

özge bitirdin beni yaa

ya valla bill'i çok severim ama bir kız arkadaşı olmasını istiyorum

bizler onların hayranlarıyız

aşıkda olabiliriz ama imkansız birşeyin peşindeyiz

şimdi bill'in kız arkadaşı olmasın kötü olurum çok üzülürüm diyorsunuz ama

o yanlız siz yanlız nereye kadar yavv Smile

en iyisi bir sevgilisi olsun artık bu çocuğun

bizde herzamanki gibi sevgili fanları olarak kalırız doğrusuda bu bence

kendinizi üzmenin anlamı yok zamanla anlarsınız zaten (paylaşım için teşekkürler)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Bill, Kız Arkadaş İstiyor !!!
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Tokio Hotel Türkiye :: Tokio Hotel Hakkında :: Bill Kaulitz-
Buraya geçin: